Питання, які часто виникають у споживачів.
Роз'яснення щодо нарахувань за двоставковими тарифами!
Коли починається та закінчення опалювальний сезон?
Які є моделі договорів про надання послуги з постачання теплової енергії?
Договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання.
Що потрібно для переоформлення особового рахунку?
Які документи необхідно надати у разі зміни розміру опалювальної площі?
Куди звертатися з питань нарахувань, перерахунків та оплати?
Потрібно дізнатися стан рахунку за тепло, а витрачати час на дзвінки немає бажання?
Як сплатити за отримані послуги?
Що роботи, якщо помилились при сплаті за спожите тепло?
Куди звернутися за довідкою про відсутність заборгованості за послугу з постачання теплової енергії?
Що таке загальнобудинкові потреби на опалення?
В яких випадках загальнобудинкові потреби не визначаються?
Що таке плата за абонентське обслуговування?
З якого часу нараховується абонентська плата?
Чи залежить плата за абонентське обслуговування від обсягу споживання теплової енергії?
Чи звільняється споживач від оплати послуг за період тимчасової відсутності за місцем проживання?
Що таке вузол комерційного обліку теплової енергії?
Що таке обслуговування вузла комерційного обліку тепла?
Який міжповірочний термін приладу комерційного обліку тепла?
Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?
Чи дійсно потрібна відповідальна особа з числа співвласників житлового будинку?
Яким чином розраховується авансування в опалювальний період?
Чи є тепловий лічильник заходом енергозбереження?
Які роботи повинні бути виконані під час підготовки об'єкту до опалювального періоду?
Яким чином здійснюється контроль за роботою будинкових систем опалення?