+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Питання та відповіді

Питання, які часто виникають у споживачів.

Роз'яснення щодо нарахувань за двоставковими тарифами!

Коли починається та закінчення опалювальний сезон?

Які є моделі договорів про надання послуги з постачання теплової енергії? 

Договір про надання комунальної послуги, що є публічним договором приєднання.

На підставі яких нормативно–правових актів здійснюються нарахування за послугу з постачання теплової енергії?

Що потрібно для переоформлення особового рахунку?

Чи може попередній власник квартири видалити свої дані з особового рахунку, у зв'язку з продажом квартири, якщо новий власник не звертався з приводу переоформлення особового рахунку?

Які документи необхідно надати у разі зміни розміру опалювальної площі?

Куди звертатися з питань нарахувань, перерахунків та оплати?

Потрібно дізнатися стан рахунку за тепло, а витрачати час на дзвінки немає бажання?

В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги постачання теплової енергії та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

Як сплатити за отримані послуги?

Що роботи, якщо помилились при сплаті за спожите тепло?

Куди звернутися за довідкою про відсутність заборгованості за послугу з постачання теплової енергії?

Що таке загальнобудинкові потреби на опалення?

В яких випадках загальнобудинкові потреби не визначаються?

Чому здійснюється розподіл теплової енергії на загальнобудинкові потреби, якщо у під’їздах відсутності опалювальні приладі?

Чи може споживач з автономним опаленням отримувати субсидію від держави на сплату нарахувань за загальнобудинкові потреби?

Що таке плата за абонентське обслуговування?

З якого часу нараховується абонентська плата?

Чи залежить плата за абонентське обслуговування від обсягу споживання теплової енергії?

Плата за абонентське обслуговування нараховується всім споживачам, у тому числі й споживачам з автономною системою?

Чи звільняється споживач від оплати послуг за період тимчасової відсутності за місцем проживання?

Що таке вузол комерційного обліку теплової енергії?

Що таке обслуговування вузла комерційного обліку тепла?

Який міжповірочний термін приладу комерційного обліку тепла?

За чий кошт виконується чергова метрологічна повірка, ремонт та заміна вузлів комерційного обліку теплової енергії?

Яка періодичність перевірки фахівцями ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» теплолічильника встановленого на житловому будинку в опалюваний період?

Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?

Чи дійсно потрібна відповідальна особа з числа співвласників житлового будинку?

Яким чином розраховується авансування в опалювальний період?

Чи є тепловий лічильник заходом енергозбереження?

Чому два візуально схожі житлові будинки витрачають різну кількість теплової енергії за звітний місяць?

Хто, яким чином, на підставі яких нормативних документів повинен готувати будинкові системи теплоспоживання до роботи в опалювальний період?

Які роботи повинні бути виконані під час підготовки об'єкту до опалювального періоду?

Яким чином здійснюється контроль за роботою будинкових систем опалення?