+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Куди звернутися за довідкою про відсутність заборгованості за послугу з постачання теплової енергії?

Для отримання довідки про відсутність заборгованості необхідно звернутись до абонентської служби підприємства за адресою: пр-т. Центральний, 141-б та пред'явити наступні документи:

  • документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, видане у зв'язку з втратою паспорта чи у зв'язку з прийняттям громадянства України; для іноземців - національний паспорт або документ що його замінює);
  • документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою;
  • квитанції про сплату за останній опалювальний період.


У разі виникнення питань зверніться до фахівців абонентського відділу:

 (0512) 46 51 30

 0512) 46 37 25

 +380957617399

 +380660301754

  Електронна пошта: [email protected]

 Viber +380957617399