Для отримання довідки про відсутність заборгованості необхідно звернутись до абонентської служби підприємства за адресою: пр-т. Центральний, 141-б та пред'явити наступні документи:
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, видане у зв'язку з втратою паспорта чи у зв'язку з прийняттям громадянства України; для іноземців - національний паспорт або документ що його замінює);
- документ, що підтверджує право власності на житло за вказаною адресою;
- квитанції про сплату за останній опалювальний період.
У разі виникнення питань зверніться до фахівців абонентського відділу:
(0512) 46 51 30
0512) 46 37 25
+380957617399
+380660301754
Електронна пошта: [email protected]
Viber +380957617399