+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги постачання теплової енергії та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?

Порядок проведення оплати за послугу з постачання теплової енергії регламентується Правилами надання послуги з постачання теплової енергії, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 830.

Розрахунковим періодом для оплати спожитої послуги є календарний місяць. Оплата послуги здійснюється не пізніше останнього дня місяця, що настає за розрахунковим періодом (граничний строк внесення плати за спожиту послугу), якщо інший порядок та строки не визначені договором. За бажанням споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

 

У разі утворення заборгованості за спожиті послуги з постачання теплової енергії переконливо просимо Вас вжити заходів щодо її погашення. Одним з таких заходів є укладання договору реструктуризації, що дасть можливість щомісячно рівномірно погашати заборгованість за послугу постачання теплової енергії.

Щодо договору реструктуризації є можливість ознайомитись на головній сторінці сайту підприємства БОРЖНИКАМ. 

Зволікання з погашенням заборгованості може призвести до її збільшення за рахунок судового збору та витрат, пов’язаних з виконавчим провадженням.

 

Сподіваємось на Ваше розуміння. В свою чергу, Ваші своєчасні розрахунки за надані послуги дозволять нам стабільно забезпечувати Ваші будинки та квартири теплом.