+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Що потрібно для переоформлення особового рахунку?

Для переоформлення особового рахунку можна:

  • особисто завітати з повним пакетом документів до абонентської служби підприємства за адресою: пр-т. Центральний, 141-б;
  • дистанційно, для цього відскануйте або сфотографуйте та відправте пакет документів на електронну адресу: [email protected]  або viber 095-761-73-99. У відповідь Ви отримаєте бланки заяв, які необхідно буде заповнити для зміни власника особового рахунку на підставі наданих документів. Також обов’язково вкажіть контактний номер телефону для зворотнього зв’язку.

 

Перелік документів, необхідних для переоформлення особового рахунку:

  • документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, видане у зв'язку з втратою паспорта чи у зв'язку з прийняттям громадянства України; для іноземців - національний паспорт або документ що його замінює);
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру;
  • копію технічного паспорту на квартиру;
  • витяг з державного реєстру прав власності на нерухомість, документ, що підтверджує право власності на квартиру (договір купівлі-продажу, спадщина та ін.) або право користування квартирою;

* У разі, якщо право власності на квартиру належить декільком фізичним особам, вони мають визначитися з особою, яка буде занесена в облікову базу як основний квартиронаймач та підтвердити свій вибір шляхом написання відповідної заяви на ім’я директора ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

 

У разі виникнення питань зверніться до фахівців абонентського відділу:

  (0512) 46 51 30

  (0512) 46 37 25

  +380957617399

  +380660301754

 Електронна пошта: [email protected]

 Viber +380957617399