+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Що таке обслуговування вузла комерційного обліку тепла?

Згідно Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» обслуговування вузлів обліку – це огляд, опломбування/розпломбування, періодична метрологічна повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), ремонт засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, забезпечення дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності), ремонт та заміна допоміжних засобів вузла обліку, а за згодою власника (співвласників) будівлі також охорона або страхування вузла обліку.

 

Витрати на обслуговування вузлів комерційного обліку (в тому числі ремонт та проведення періодичної повірки) включаються до плати за абонентське обслуговування.

За рішенням співвласників будинку обслуговування  вузла комерційного обліку може здійснюватися уповноваженим співвласниками  суб’єктом господарювання, за рахунок співвласників. У разі прийняття відповідного рішення, витрати на обслуговування вузла комерційного обліку не включаються до плати за абонентське обслуговування співвласникам будинку.