+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 

          

Звернення громадян

Як подати звернення до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»?

1) Усне звернення викладається громадянином за допомогою засобів телефонного зв'язку та реєструється посадовою особою:

- за телефоном «Гарячої лінії» (+38 050 421 49 58).

2) Письмове звернення надсилається:

- поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу: 54034, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 5-а;

- електронною поштою: [email protected].

 

У зверненні потрібно зазначити:

- прізвище, ім’я, по батькові;

- місце проживання громадянина;

- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

- підпис і дата.

 

Електронне звернення є різновидом письмового звернення, а отже вимоги до його оформлення такі ж, як і до письмового звернення.

Для ідентифікації автора електронного звернення може використовуватися електронний підпис. В разі відсутності електронного підпису - звернення надсилається у вигляді сканкопії або фотокопії з підписом заявника з обов’язковим зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання вищезазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

 

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.