Як подати звернення до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»?
1) Усне звернення викладається громадянином за допомогою засобів телефонного зв'язку та реєструється посадовою особою:
- за телефоном «Гарячої лінії» (+38 050 421 49 58).
2) Письмове звернення надсилається:
- поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу: 54034, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 5-а;
- електронною поштою: [email protected].
У зверненні потрібно зазначити:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- місце проживання громадянина;
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- підпис і дата.
Електронне звернення є різновидом письмового звернення, а отже вимоги до його оформлення такі ж, як і до письмового звернення.
Для ідентифікації автора електронного звернення може використовуватися електронний підпис. В разі відсутності електронного підпису - звернення надсилається у вигляді сканкопії або фотокопії з підписом заявника з обов’язковим зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання вищезазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.