+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Чи може попередній власник квартири видалити свої дані з особового рахунку, у зв'язку з продажом квартири, якщо новий власник не звертався з приводу переоформлення особового рахунку?

Для видалення даних попереднього власника квартири, у зв’язку з відчуженням квартири/житлового приміщення, якщо новий власник не звертався з приводу переоформлення особового рахунку, попередньому власнику необхідно звернутись до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» (особисто завітати до абонентської служби підприємства за адресою: пр-т. Центральний, 141-б або дистанційно, для цього відскануйте або сфотографуйте та відправте пакет документів на електронну адресу: [email protected]) або viber 095-761-73-99 та надати документ, що підтверджує відчуження квартири/житлового приміщення (договір купівлі-продажу, спадщини тощо). У відповідь Ви отримаєте бланк заяви, яку необхідно буде заповнити для зміни власника особового рахунку.

У разі виникнення питань зверніться до фахівців абонентського відділу:

 (0512) 46 51 30

 (0512) 46 37 25

 +380957617399

 +380660301754

  Електронна пошта: [email protected]

 Viber +380957617399