+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Яким чином здійснюється контроль за роботою будинкових систем опалення?

Згідно з п.6.3.5 «Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж”, затверджених наказом Мінпаливенерго України від 14.02.2007р. №71 (“Правила…”)  ОКП “Миколаївоблтеплоенерго”, як організація, яка експлуатує теплові мережі, здійснює контроль за дотриманням режимів споживання теплової енергії, а  балансоутримувач  внутрішньобудинкової системи опалення повинен забезпечити виконання вимог теплопостачальної організації (п.5.2.7 “Правил…”). Вимога теплопостачального підприємства оформлюється у вигляді письмового припису, який надається з метою контролю та усунення  недоліків.

Відповідно з «Правилами надання послуги з постачання теплової енергії», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019р. №830 в редакції постанови від 08.09.2021р.: «п.48 Виконавець зобов’язаний: 15) протягом п’яти робочих днів надсилати управителю або відповідним виконавцям скарги споживачів щодо надання комунальних послуг у разі, коли вирішення таких питань належить до повноважень управителя або інших виконавців послуг».

«Порядком обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води», затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України від 15.08.2018р. №219 (Розділ 11, пп.11,12) для усунення несправності або недоліків в роботі внутрішньобудинкової системи передбачено термін одна доба. Тобто, за результатами складених актів-претензій споживачів, якщо має місце порушення у роботі внутрішньобудинковій системі, представники теплопостачальної організації  повинні  надати припис обслуговуючій будинок організації на виконання робіт та усунення недоліків, а обслуговуюча організація виконати припис.