+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Чи дійсно потрібна відповідальна особа з числа співвласників житлового будинку?

Для того, щоб процес обслуговування та експлуатації будинкового лічильника був прозорим та зрозумілим для всіх споживачів, потрібно, щоб у громади будинку був свій представник, який буде присутній при щомісячному знятті показників з комерційного вузла обліку теплової енергії. Тому наше підприємство підтримує та заохочує ініціативи громад будинків відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» та Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» обирати особу, відповідальну за будинковий вузол обліку теплової енергії та зняття його показників.

Для цього мешканцям будинку потрібно провести загальні збори, на яких визначити, хто буде відповідати за тепловий лічильник, та більшістю голосів підтримати цю кандидатуру (підтвердженням є протокол загальних зборів мешканців будинку). З цим протоколом уповноважена особа звертається до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго». Така відповідальна особа буде присутня при знятті контрольних показників з комерційного приладу обліку та буде вести журнал споживання теплової енергії згідно п.19 «Правил користування тепловою енергією» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2007р. (зі змінами № 1254 від 02.12.2021р.).

Зі свого боку представники підприємства, як оператора зовнішніх теплових мереж, в рамках співпраці зі споживачами проведуть відповідний інструктаж відповідальній особі та ознайомлять з принципами роботи вузла обліку теплової енергії.

Зазначимо, що це є право мешканців, а не обов’язок.