+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Що роботи, якщо помилились при сплаті за спожите тепло?

Якщо при здійсненні оплати за послуги з постачання теплової енергії було вказано неправильний особовий рахунок, варто звернутися до відділу збуту енергії ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» та оформити заяву на зарахування платежу на потрібний особовий рахунок. Для цього обов’язково потрібно мати оригінал та копію квитанції про сплату та посвідчення особи.

Якщо при здійсненні оплати було неправильно вказано отримувача коштів (підприємства надавача послуг у разі, якщо кошти зараховані до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго),  треба звернутися  до найближчого відділення банку, через який здійснювався платіж. На підставі звернення платника, банк надішле до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» лист щодо повернення помилково сплачених грошових коштів. Далі ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»  перерахує помилково сплачені кошти до банку, а той - платнику.

Окремо наголосимо, що при користуванні терміналом необхідно уважно та послідовно вводити дані, адже помилка при наборі чи то найменування підприємства - отримувача платежу та його розрахункового рахунку, чи то номеру особового рахунку, адреси, прізвища платника можуть призвести до зарахування грошових коштів на рахунок іншого абонента.