+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99,  +38 066 030 17 54 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 

          

Двоставковий тариф: як він працює і чому це не «ще один платіж»

Останнім часом отримуємо звернення від споживачів, що перехід на двоставковий тариф необґрунтований і платити влітку немає за що, адже тепло не подається. Пояснюємо простими словами, чому це не так.

 Що таке двоставковий тариф?

Це система розрахунків, яка складається з двох частин:

 Умовно-постійна частина — покриває витрати на підтримку об'єктів підприємства в готовності: обслуговування, ремонти, обладнання, податки тощо.

 Умовно-змінна частина — залежить від фактичного обсягу спожитого тепла.

Будь-який тариф передбачає сплату не лише за гігакалорії тепла, а й за те, щоб тепло взагалі могло бути подане до осель — без аварій, затримок і втрат.

 Чому це необхідно?

Навіть влітку, коли теплопостачання не подається, тепломережі не «відпочивають». На наступний день після завершення опалювального сезону фахівці у всіх районах міста проводять ремонти, гідравлічні випробування, замінюють ділянки труб, оновлюють ізоляцію — все це потребує ресурсів. Саме тому постійна частина тарифу розподілена на весь рік. Це дозволяє уникати різких стрибків у платіжках під час опалювального сезону.

 Це стимул до енергоефективності.

Якщо утеплюєте будинок, регулюєте споживання тепла — змінна частина рахунку зменшується. Ви не переплачуєте. Навпаки — заощаджуєте.

Чим менше буде використано теплової енергії, тим нижчою буде умовно-змінна складова в нарахуваннях. Тому впровадження заходів з енергозбереження — утеплення будинків, модернізація систем опалення та інше — дає можливість економії на оплаті.

 Двоставковий тариф — це необхідна складова для стабільної роботи всієї теплопостачальної інфраструктури. Вона дозволяє підтримувати мережі у належному стані, планувати ремонти та забезпечувати безперебійну подачі тепла в опалювальний період.

​​​​​​​