ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" нагадує, що плата за абонентське обслуговування – це щомісячний платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання послуги з постачання теплової енергії.
Абонентська плата включає такі витрати:
укладення договору про надання комунальної послуги;
здійснення розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами;
нарахування та стягнення плати за спожиті комунальні послуги;
обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку теплової енергії (у разі їх наявності).
Зазначимо, що у зв’язку зі зростанням вартості складових витрат, що входять до плати за абонентське обслуговування, ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» провело перерахунок вартості даної послуги. З 1 липня 2025 року розмір абонентської плати складатиме:
42,94 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням витрат на розподіл спожитих послуг між споживачами.
29,08 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, з врахуванням витрат на розподіл спожитих послуг між споживачами.
Плата за абонентське обслуговування не є комунальною послугою, тому згідно з Постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами» від 21.08.2019 р. № 808, зі змінами, держава регулює її граничний рівень, який з 01.01.2024 р. складає – 42,94 грн.
Детальна інформація — на офіційному сайті ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" у вкладці Тарифи.
Також дізнатися про тарифи та нарахування можна у фахівців абонентського відділу:
+380957617399 (також за цим номером є Viber)
+380660301754
Електронна пошта: [email protected]
вул. Захисників Миколаєва, 4-А
Графік роботи:
ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00
ПТ: 08:00 - 16:00
(обідня перерва з 12:00 до 12:45)