+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 

          

З початку року фахівцями ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» було рознесено майже 200 тисяч шт. досудових повідомлень в рамках заходів зі зниження заборгованості

«З метою проведення заходів по зниженню заборгованості за послуги теплопостачання, фахівцями відділу по роботі із заборгованістю систематично проводиться претензійно-позовна робота з боржниками всіх груп споживання. Для сприяння досудовому врегулюванню спорів інспекторами досудового сектору проводиться інформування абонентів, що мають борги перед підприємством, за адресами їх проживання та в телефонному режимі», - коментують у відділі по роботі із заборгованістю.

Так, за період з січня до жовтня 2024 року спеціалістами відділу по роботі із заборгованістю було рознесено 189 тис. шт. досудових повідомлень фізичним особам та 747 шт. досудових повідомлень юридичним особам.

Зазначимо, у 2023 році фізичні особи отримали 256 тис. шт. досудових повідомлень, а юридичні - 1 181 досудове повідомлення.

Нагадаємо, станом на жовтень 2024 року споживачі ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» заборгували підприємству за послуги з постачання теплової енергії понад 222 мільйони гривень, з яких 89 мільйонів – борг за минулий опалювальний період.

Якщо маєте запитання щодо заборгованості за тепло та її погашення, плануєте укласти договір реструктуризації або ж хочете проконсультуватися, звертайтеся до фахівців відділу по роботі із заборгованістю:

+380992135950

 +380504808960

 +380675175376 (з питань роботи ДВС)

 [email protected]