«З метою проведення заходів по зниженню заборгованості за послуги теплопостачання, фахівцями відділу по роботі із заборгованістю систематично проводиться претензійно-позовна робота з боржниками всіх груп споживання. Для сприяння досудовому врегулюванню спорів інспекторами досудового сектору проводиться інформування абонентів, що мають борги перед підприємством, за адресами їх проживання та в телефонному режимі», - коментують у відділі по роботі із заборгованістю.
Так, за період з січня до жовтня 2024 року спеціалістами відділу по роботі із заборгованістю було рознесено 189 тис. шт. досудових повідомлень фізичним особам та 747 шт. досудових повідомлень юридичним особам.
Зазначимо, у 2023 році фізичні особи отримали 256 тис. шт. досудових повідомлень, а юридичні - 1 181 досудове повідомлення.
Нагадаємо, станом на жовтень 2024 року споживачі ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» заборгували підприємству за послуги з постачання теплової енергії понад 222 мільйони гривень, з яких 89 мільйонів – борг за минулий опалювальний період.
Якщо маєте запитання щодо заборгованості за тепло та її погашення, плануєте укласти договір реструктуризації або ж хочете проконсультуватися, звертайтеся до фахівців відділу по роботі із заборгованістю:
+380992135950
+380504808960
+380675175376 (з питань роботи ДВС)