+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99,  +38 066 030 17 54 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 

          

Двоставковий тариф — це не нова вимога сьогодення, а звична практика, яка існує поряд із одноставковим тарифом.

Раніше "Миколаївоблтеплоенерго" вже застосовувало двоставковий тариф у своїй діяльності. Зокрема, нарахування за такою системою відбувались з 2006 до 2014 року. Також починаючи з 2021 року і дотепер за двоставковим тарифом відбуваються нарахування для бюджетних установ та інших категорій споживачів. Наразі підприємство приводить всі групи споживачів до єдиної методології, аби забезпечити прозорість та рівність у тарифоутворенні.

 Двоставковий тариф має дві складові: умовно-постійну (витрати на обслуговування та ремонт мереж, котелень, обладнання, сплату податків та інше) та умовно-змінну (за фактично спожите тепло). Це поширена практика, яку вже давно застосовують у багатьох містах України — наприклад, у Полтаві, Вінниці, Черкасах, Львові, Івано-Франківську та інших містах.

Для споживачів така схема зручна тим, що фінансове навантаження розподіляється більш рівномірно, що дозволяє уникнути великих сум у платіжках саме в зимовий період. Окрім того, у зв’язку зі збільшенням кількості звернень щодо реструктуризації боргів, двоставковий тариф стає дієвим інструментом для зменшення заборгованості та уникнення звернень до суду.

Двоставковий тариф також є стимулом для енергоефективності. Адже чим менше буде використано теплової енергії, тим нижчою буде змінна (паливна) складова в нарахуваннях. Тому впровадження заходів з енергозбереження — утеплення будинків, модернізація систем опалення та інше — дає можливість економії на оплаті.

Тож двоставковий тариф - взаємовигідний варіант у відносинах між підприємством і споживачами та крок до фінансової стабільності як теплопостачальника, так і абонентів.