+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

90% усіх поривів в опалювальному сезоні 2023-2024 рр. виникали на внутрішньобудинкових системах опалення, - Микола Логвінов

90% поривів, які взагалі виникали у ході минулого опалювального періоду, були саме на внутрішньобудинкових системах опалення. Це говорить про те, що ЖЕКи/ОСББ/ керуючі компанії не готуються належним чином до опалювального сезону, і їм варто приділити належну увагу цьому питанню.

Про це повідомив директор підприємства Микола Логвінов на пресбрифінгу минулого тижня.

«Найбільша проблема про яку ми говорили і протягом всієї зими, і зараз наголошуємо - це дуже слабка підготовка зі сторони керуючих компаній та ОСББ. 90% всіх поривів, які у нас були - це пориви внутрішньобудинкових мереж. Чому це дуже важливо? У Миколаєві немає нормального централізованого водопостачання. Вода, яка подається в мережі має пройти спеціальний процес хімічної обробки. Хімводоочистка, яка стоїть на котельнях розрахована на певний об’єм води - під ту воду, яка була у нас до квітня 2022 року. Тому зараз для того щоб отримати цей об’єм води треба, по-перше, більше її очищувати, а по-друге, довше її очищувати. Тому кожен літр, кожен куб втраченої води - це для нас біда. Якщо в мережі підприємства, в котли підприємства потрапить вода неочищена, то це призведе до погіршення стану обладнання, і перш за все, це теж досить великі втрати на внутрішньобудинкові мережі», - розповідає Микола Логвінов.

За словами очільника підприємства, у разі потрапляння в мережі «Миколаївоблтеплоенерго» води з водопроводу або не хімводоочищеної, потрібно було б витратити протягом декількох років близько 600 мільйонів гривень тільки на промивку котлів.

«Через те, що керуючі компанії та ОСББ досить погано проходять підготовку, виникають проблеми і у нас, і в мешканців міста, що отримують неякісну послугу. Тому в цьому році, не чекаючи кінця опалювального сезону, ми розіслали всім ОСББ та керуючим компаніям приписи з переліком робіт, які треба виконати в міжсезоння. Мешканці міста повинні зрозуміти, що це їхній обов’язок (ред. керуючих компаній, ОСББ) готувати внутрішньобудинкові мережі до опалювального сезону. Ці гроші в них є в тарифі, це по-перше. І по-друге, це не ми придумали, це не бажання теплопостачальних організацій, це прописано в інструкціях чітко. І за зрив опалювального сезону відповідає як підприємство, так і керуюча компанія або ОСББ та інші форми керування. Якщо будинок буде правильно підготовлений до опалювального сезону, то, по-перше, люди отримають якісну послугу, по-друге, не буде перетопів або недотопів, тобто тепло в будинку буде максимально ефективне, по-третє, плата за квадратний метр буде менша», - наголошує Микола Логвінов.

Він також додав, що значна кількість систем опалення будинків не була підготовлена до прийому теплоносія, як наслідок в цих будинках сталися пориви на системах опалення з витоком теплоносія та аварійними зупинками котелень. До прикладу, незадовільний стан підготовки до опалювального сезону був в будинках ОСББ – з 400 житлових будинків лише на 230 виконано гідравлічні випробування, інші роботи не виконувались, актів готовності оформлено лише 16.

За опалювальний сезон 2023-2024рр. фахівцями ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» було складено понад 300 актів-претензій (половина з яких виявились обґрунтованими через невиконання житловими організаціями своїх обов'язків), надано понад 400 приписів споживачам щодо усунення недоліків та відновлення послуги, зареєстровано 800 звернень щодо якості теплопостачання через телефон служби теплових мереж.