+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Щодо плати за абонентське обслуговування у міжопалювальний період

Шановні споживачі ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»!

Маємо від вас багато запитань щодо плати за абонентське обслуговування в міжопалювальний період. Відтак нагадуємо, що введена в опалювальному сезоні плата за абонентське обслуговування продовжуватиме нараховуватись і в міжсезоння (відповідно до вимог ч. 11 ст. 1 Закону України від 09.11.2017 №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги»).

Кошти, сплачені за індивідуальним договором про надання послуг з постачання теплової енергії, спрямовуються на витрати, пов’язані з

  • укладенням договору про надання комунальної послуги
  • здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами
  • нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги
  • обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку теплової енергії.

Останнє включає: огляд, опломбування/розпломбування, періодичну повірку (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), ремонт засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, забезпечення дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності), ремонт та заміну допоміжних засобів вузла обліку. Обслуговування засобу вимірювання техніки здійснюється згідно з вимогами паспорта виробу, а іншого обладнання вузла комерційного обліку – згідно із супровідною документацією, якщо таку документацію передбачено виробником.

 Плата за абонентське обслуговування нараховується у фіксованому розмірі на один особовий рахунок, незалежно від кількості мешканців у квартирі.

Нагадуємо, що розмір плати, затверджений на сезон 2021-2022 рр., для населення становить:

  • 33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;
  • 23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку.

Абоненти мають можливість внести передплату за міжопалювальний період.

??Авансові платежі по платі за абонентське обслуговування, як і своєчасна оплата за отримані послуги з постачання теплової енергії, дозволяють підприємству проводити усі необхідні заходи по підготовці до наступного опалювального сезону, аби восени тепло було у кожній оселі.

У разі виникнення додаткових запитань – звертайтеся до фахівців абонентського відділу:
(0512) 46 51 30
(0512) 46 37 25
+380957617399
+380660301754
[email protected]
Viber +380957617399

280033224-1439691613116329-5444766433657114917-n