+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

У березні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже 4 тисячі телефонних консультацій

У березні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже 4 тисячі телефонних консультацій

З 1 до 31 березня спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 3 896 консультацій абонентам, що звернулися за телефонами відділу.

Питання, здебільшого, стосувалися нарахувань за послугу постачання теплової енергії, пільг та субсидій, порядку переоформлення о/р та необхідного пакету документів, оформлення розстрочки на оплату тощо.

Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 208 переоформлень особових рахунків.

 Нагадуємо, що отримати консультацію можна за телефонами абонентського відділу:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
46-51-25 - фахівці з питань нарахувань, пільг та субсидій