У березні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже 4 тисячі телефонних консультацій
З 1 до 31 березня спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 3 896 консультацій абонентам, що звернулися за телефонами відділу.
Питання, здебільшого, стосувалися нарахувань за послугу постачання теплової енергії, пільг та субсидій, порядку переоформлення о/р та необхідного пакету документів, оформлення розстрочки на оплату тощо.
Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 208 переоформлень особових рахунків.
Нагадуємо, що отримати консультацію можна за телефонами абонентського відділу:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
46-51-25 - фахівці з питань нарахувань, пільг та субсидій