+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Телефонні консультації

У лютому абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав близько 4 тисяч телефонних консультацій

У лютому цього року за телефоном довідкової відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 3 949 консультацій користувачам послуг ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

«Серед питань з якими зверталися абоненти – вартість 1 м2, високий тариф, чи було підвищення тарифу, перерахунок по Постанові КМУ 1082 від 24.12.2019 року, як розраховується пільгова знижка, фінансування по пільзі, нарахування за звітний місяць», - коментують у відділі збуту енергії по роботі з фізичними особами підприємства.

Окрім того, були надані консультації з питань переоформлення особового рахунку, укладення договору реструктуризації, оформлення заяви на розстрочку тощо.

Відзначимо, що у минулому місяці проведено 207 переоформлень особових рахунків.