+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Шановні миколаївці!

Наразі заборгованість споживачів за послуги теплопостачання перед ОКП
«Миколаївоблтеплоенерго» складає близько 124 млн грн. Підприємство
пропонує абонентам, у яких є заборгованість та наразі відсутня можливість
повністю сплатити визначену суму, укласти договір реструктуризації, що
дасть можливість виплатити борг частинами.

Як дізнатися суму заборгованості?

Таку інформацію абоненти можуть отримати, звернувшись у відділ по роботі
із заборгованістю за телефонами:
+380992135950;
+380504908960;
+380675175376.

Як укласти договір реструктуризації?

- Під час карантину абонент подає заяву в електронному вигляді на ел.пошту
підприємства: [email protected] про те, що він бажає заключити
договір реструктуризації.
- Після отримання заяви та її розгляду абоненту повідомляється результат.
- Укладання стандартного договору реструктуризації проводиться з умовою
початкового внеску у розмірі 40% від загальної суми боргу (у особливих
випадках – сума цього внеску може бути зменшена).
- Після оплати початкового внеску абонент повинен підписати договір, маючи
при собі паспорт та ідентифікаційний код.

Куди звернутися для укладання договорів реструктуризації?

- для абонентів Інгульського, Заводського, Центрального районів – Пр.
Центральний 141-Б, каб. № 11, вул. Ген. Свиридова 40/1, 4 поверх;
- для абонентів Корабельного району – в приміщенні ЖЕКу №20 Корабельного
району за адресою: вул. Рибна, 1-б, каб.№8

Відзначимо,  що з початку поточного року абонентами ОКП
«Миколаївоблтелпоенерго», які мають заборгованість, було укладено всього
лише 37 договорів реструктуризації боргу на загальну суму понад 232 тис.
грн. У зв’язку з цим підприємство змушене звертатися до суду по тих
абонентах, які не сплатили борг та не заключили договір.