+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Шановні абоненти!

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» звертається з нагадуванням про обов’язкову оплату за отримані послуги теплопостачання.

Отримати інформацію щодо нарахувань можна:
?? З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру», що надходять абонентам підприємства кожного місяця після 10-го числа.
?? З веб-сайту www.nikoblteplo.com.ua. На сайті ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» діє «Особистий кабінет». Кожний бажаючий абонент має можливість зареєструватись та відстежувати нарахування та оплати за своїм особовим рахунком кожного місяця після 10-го числа.
На підприємстві працює довідково-інформаційна служба - абоненти мають змогу звернутися з запитаннями за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 0957617399.

Сплатити за отримані послуги можна:
?? за допомогою платіжних сервісів електронного банку, таких як Приват 24, Ощад 24/7, ОТP Smаrt та інших, кожен абонент ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» може швидко і легко оплатити комунальний платіж онлайн;
?? у відділенні будь-якого банку.

?? Також доводимо до відома, якщо у абонента виникла заборгованість за послуги теплопостачання, з ним проводиться відповідна робота профільним відділом, яка передбачає три стадії: досудову, судову та примусову.

Досудова передбачає інформування абонентів, що мають заборгованість, шляхом надсилання письмових претензій та в телефонному режим. Так, на адресу надходять телефонні дзвінки, які здійснюються інспекторами та в автоматичному режимі, для того, щоб повідомити про наявність боргу за послуги теплопостачання, а також повідомити про суму боргу та прохання оплатити її.

Якщо боржник відмовляється сплатити борг за централізоване опалення, робота з ним переходить на наступну стадію – судову. Ця стадія передбачає безпосереднє звернення до суду з позовною заявою про стягнення боргу. В разі звернення до суду, боржник окрім основного боргу буде змушений оплатити також суму інфляції та 3% річних за весь період прострочення платежу, а також суму судового збору.

Після винесення рішення суду робота з боржником переходить на наступну стадію – примусового стягнення. Отримане рішення суду передається до Державної виконавчої служби, яка займається стягненням заборгованості в примусовому порядку. Для боржника це передбачає арешт всіх банківських рахунків, зокрема і соціальних виплат, арешт, опис та реалізація майна рухомого і нерухомого та всіх матеріальних цінностей, заборона виїзду за кордон, внесення до державного реєстру боржників та інші санкції.

За консультаціями звертайтеся за телефонами: 0675175376, 0992135950, 0504908960.

Дякуємо усім за своєчасні розрахунки за послуги теплопостачання.