+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До відома споживачів

До відома споживачів групи населення: з січня 2021 року відновлено
можливість оформлення розстрочки на оплату за послугу з централізованого
опалення

Розстрочку на оплату послуги з централізованого опалення  передбачено
«Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної
та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з
централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і
водовідведення», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від
21 липня 2005 р. №630.

Відповідно до абзацу 3 пункту 10 Правил 630: «у разі звернення споживача
до виконавця послуги з централізованого опалення із заявою про надання
розстрочки такий виконавець починаючи з місяця подання зазначеної заяви
щомісяця протягом опалювального періоду виставляє до оплати 50 відсотків
нарахованої плати за послугу з централізованого опалення».

Звертаємо увагу, що сума неоплачених протягом опалювального періоду 50
відсотків нарахованої плати за послугу з централізованого опалення
виставляється до оплати споживачу протягом міжопалювального періоду
щомісяця рівними частинами з травня по вересень включно!

Розрахунок та розподіл рівними частинами протягом кожного місяця
міжопалювального періоду суми неоплачених протягом опалювального періоду
50 відсотків нарахованої протягом опалювального сезону плати за послугу з
централізованого опалення здійснюється виконавцем такої послуги.

Заяву на розстрочку можна заповнити за адресами абонентського відділу: м.
Миколаїв, пр. Центральний 141Б та вул. Рибна 1Б (є куточок споживачами зі
зразками). Необхідний пакет документів можна передати бухгалтеру (виклик
по дзвінку на дверях)/ залишити в поштовій скриньці.

Також абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» можуть завантажити зразок
заяви за посиланням: https://cutt.ly/WjQMZqL   та надіслати на електронну
пошту [email protected]. Після обробки заяви абоненту буде
надано відповідь за телефоном або на електронну адресу.

У зв’язку з посиленням карантинних заходів, підрозділи підприємства
тимчасово призупинили особистий прийом абонентів та перейшли в онлайн
режим. Отримати професійну консультацію та відповіді на запитання можна
звернувшись за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 095 761 73 99 (viber).